کود سه بیست

خرید و فروش کود مایع سه بیست ایرانی

خرید کود مایع سه بیست فروشگاه های عرضه کننده کود های شیمیایی و آلی در وزن و حجم مختلف صورت می گیرد. این محصول در قوطی های کوچک یا به درخواست مشتری در ظروف بزرگ بسته بندی شده و به فروش می رسد. کود ها دسته ای از موادی هستند که به گیاهان و خاک کشاورزی برای تقویت و رشد گیاهان افزوده می شود. این محصولات می توانند حالت جامد یا مایع داشته باشند که هر کدام ترکیب و نحوه استفاده خاص خود را دارند. این ترکیبات می توانند همچنین از نوع شیمیایی، آلی یا ارگانیک باشند.

خرید و فروش کود مایع سه بیست ایرانی

عرضه کود سه بیست برای گیاهان آپارتمانی

عرضه کود سه بیست برای گیاهان آپارتمانیکود ها دسته ای از مواد مغذی و ترکیباتی هستند که به گیاهان جهت رشد بهتر افزوده می شوند. ترکیبات موجود در خاک به مرور زمان دیگر کیفیت اولیه را ندارد و این زمان است که مصرف کود می تواند تقویت کننده خاک و همچنین سبب رشد گیاهان شوند.

دسته ای از گیاهان از نوع آپارتمانی هستند که آنها نیز مانند دیگر کود ها برای رشد گیاهان به کار برده می شوند. 

بهترین کود مایع سه بیست توسط عرضه کنندگان کود به فروش می رسد. این محصولات پس از تولید در کارخانجات مربوطه در قوطی هایی با وزن مشخص بسته بندی شده و عرضه می شود.

مسئله مهم در این زمینه آن است که مصرف این کود ها لازم است طبق دستور العمل موجود روی آن صورت گیرد زیرا در صورت مصرف ناصحیح سبب آسیب دیدن گیاه خواهد شد.

توزیع کود سه بیست npk در بازار

توزیع کود سه بیست npk در بازارکود سه بیست npk نوعی کود کامل است که تا دو سال پس از تولید قابلیت مصرف دارد. پتاس، فسفر و ازت از ترکیبات تشکیل دهنده این کود می باشند که هر کدام نقش موثری در رشد گیاه ایفا می کنند.

به عنوان مثال فسفر نقش مهمی در ریشه زایی گیاه و افزایش میزان بازدهی آن دارد. مراحل اولیه رشد گیاه بهترین زمان مصرف این ترکیب می باشد. 

علاوه بر عناصر ذکر شده این کود دارای ریز مغذی هایی مانند آهن، منگنز، بور و روی نیز می باشد. دیگر این که کود سه بیست فاقد مواد کلر بوده و سبب کاهش میزان مسمومیت گیاه می شود. 

ازت موجود در این کود به سه شکل:

  • اوره به میزان ده درصد
  • نیترات به میزان 6 درصد
  • آمونیوم به میزان 4 درصد

می باشد. توزیع این تولیدات در بازار توسط شبکه توزیع و سیستم پخش صورت گرفته و مراکز مختلف به ویژه فروشگاه کود سه بیست هلندی و مراکز عرضه کود های مختلف می توانند مقادیر مورد نیاز از این کالا را به تولید کنندگان یا فروشندگان سفارش دهند.

لیست قیمت کود سه بیست بسته یک کیلویی

لیست قیمت کود سه بیست بسته یک کیلوییدر میان کود هایی که برای رشد گیاهان مورد استفاده قرار می گیرند، کود سه بیست نوعی کود کامل است که گزینه مناسبی برای گیاهان آپارتمانی و همچنین محصولات مختلف زراعی می باشد. عناصر تغذیه ای موجود در این کود به دو گروه:

  • عناصر اصلی مانند ازت، فسفر و پتاس
  • ریز مغذی ها شامل: منگنز، بور، مس، آهن و روی

تقسیم می شوند. این کود همچنین برای خاک های شور مناسب بوده و به دلیل عدم داشتن کلر در گیاه مسمومیت ایجاد نمی کند. ازت موجود در کود سه بیست به سه صورت و در صد های متفاوت مانند:

  • اوره به میزان ده درصد
  • نیترات به میزان 6 درصد
  • آمونیوم به میزان 4 درصد

وجود دارد. کود سه بیست در بسته بندی های مختلفی آماده مصرف و عرضه به مراکز مختلف می شود که نوعی از آن در بسته های یک کیلویی با قیمت مشخص به فروش می رسد. 

شرکت های تولید و ارسال کود سه بیست به سراسر کشور

شرکت های تولید و ارسال کود سه بیست به سراسر کشورکود کامل سه بیست موجب فراهم نمودن عناصر تغذیه ای مورد نیاز گیاه شده و راندمان آن را افزایش می دهد. از طرفی عناصری مانند:

  • فسفر، نیتروژن و پتاسیم

سبب تغذیه کامل گیاه شده و افزایش راندمان کاری و بازدهی محصول را به دنبال دارند. از جمله مزایای استفاده از چنین کود هایی می توان به مواردی مانند:

  • انجام روند صحیح فتوسنتز در گیاه و ازدیاد شکوفه ها و کمک به ریشه زایی به دلیل فسفر موجود در آن
  • پتاس سبب درشت شدن میوه و افزایش میزان گلدهی در گیاهان زینتی
  • رشد سریع شاخ و برگ گیاهان و افزایش بذر و کمک به انجام فتوسنتز و در نهایت بهبود کیفیت محصول

شرکت های تولید کننده پس از تولید عملیات ارسال این کالا را به سراسر کشور به انجام می رسانند. دیگر این که این شرکت ها می توانند در صورت تقاضای مشتریان روش استفاده کود 20 20 20 و بهترین زمان مصرف را به آنها آموزش دهند.

کارخانه فروش عمده کود سه بیست

کارخانه فروش عمده کود سه بیست تهیه کود های شیمیایی یا آلی و ارگانیک در کارخانجات طبق فرمول های خاصی صورت می گیرد. در این واحد های تولیدی میزان هر عنصر در این کود ها باید به طور مشخص بوده تا بتواند در مجموع عمل بهینه سازی و هدف نهایی استفاده از آن را تامین نماید. 

به همین دلیل در کارخانه های صنعتی این عناصر پس از تولید مورد تجزیه و آنالیز قرار گرفته و ترکیبات موجود در آنها به طور کامل بررسی می شود. به عنوان مثال عناصری مانند:

  • مس، آهن، فسفر
  • روی، پتاسیم، نیتروژن

به طور دقیق تجزیه شده و درصد موجود در آن در کود سه بیست تعیین می شود. عدم توجه به این موضوع سبب خواهد شد که گیاهان با افزایش یا کمبود این عناصر مواجه شده و نتیجه ای که مورد نظر است از استفاده از کود های سه بیست حاصل نشود. 

کود تقویتی مرکبات، کود مایع زربار، کود مایع برای گلدان، ارائه کود سه بیست پودری از جمله نمونه دیگر تولیدات این کارخانجات می باشد که به شکل عمده به فروش می رسد.

خرید اینترنتی کود سه بیست به صورت عمده

خرید اینترنتی کود سه بیست به صورت عمدهیکی از مواردی که در روی بسته بندی کود سه بیست می توان مشاهده کرد، نحوه مصرف و زمان استفاده از این محصول می باشد.

گیاهان زراعی، آپارتمانی و درختان مختلف یا صیفی جات دسته ای از انواع محصولاتی هستند که نیازمند به کار گیری مقادیر متفاوتی از کود سه بیست می باشند و هر کدام به دستور العمل خاصی نیاز دارند. مثلا:

  • گیاهان زراعی مقدار 4 تا 7 کیلو در هر هکتار 
  • درختان میوه مقدار 5 تا 8 کیلو در هر هکتار
  • صیفی جات مقدار 4 تا 7 کیلو در هکتار
  • گیاهان زینتی 4 تا 6 کیلو در هکتار 

در صورت نیاز به خرید این محصولات به صورت عمده، خرید اینترنتی نیز روشی است که برخی از خریداران به کار می برند. در خرید اینترنتی امکان سفارش محصول در هر تعداد و همچنین دریافت مشاوره های لازم فراهم شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا