کود سه بیست

قیمت فروش کود سه بیست هلندی

کود سه بیست هلندی یکی از بهترین و مرغوب ترینم انواع کودهای وارداتی می باشد. این محصول به صورت پودری بوده و حالت کریستالی دارد. استفاده از این محصول به رشد اولیه گیاه کمک شایانی می کند همچنین با افزایش قند موجب شیرینی و طعم بهتر ثمرات گیاه می گردد. قیمت فروش کود سه بیست هلندی با توجه به کیفیت، نوع بسته بندی، نوسانات نرخ ارز، نحوه عرضه و تقاضا و … متفاوت می باشد.

قیمت فروش کود سه بیست هلندی

مقایسه کود سه بیست هلندی و ایرانی

مقایسه کود سه بیست هلندی و ایرانی کودهای سه بیست در انواع متنوع با برندهای ایرانی و هلندی تولید می شوند که از لحاظ قیمت، نوع بسته بندی متفاوت می باشند. این کودها تأثیر زیادی در رشد بهتر محصولات باغی و کشاورزی دارند. نوع خارجی آن به دلیل تغییرات نرخ ارز قیمت بالاتری نسبت به نمونه ایرانی دارد و معمولا به صورت پودری و مایع تهیه می شود.
بسته بندی های پودری این محصول 1 کیلویی، 5 کیلویی و 10 کیلویی  می باشد.
این کودها جزء بهترین کودها در تمامی مراحل رشد از گلدهی تا میوه دهی محصولات زراعی محسوب می شوند. این کودها عناصر اصلی را برای رشد گیاهان از جمله ازت، پتاس و فسفر را به مقدار کافی به گیاه می رسانند. استفاده از این کودها باعث افزایش ریشه و جذب بیشتر عناصر می گردد.
سطح مقاومت گیاه را در برابر انواع بیماری های مختلف قارچی و آفات بالا می برد و باعث شادابی در رنگ برگ ها و میوه ها می شود. این کود حدود 90 دصد از نیاز گیاهان و درختان را به عناصر مختلف تأمین می کند و تأثیر زیادی در طعم و مزه بهتر میوه ها دارد.
البته کودهای سه بیست ایرانی نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و همین ویژگی کودهای خارجی را داشته و قیمت ارزان تری دارند. از انواع کودهای سه بیست می توان برای انواع درختان میوه، محصولات زراعی و گلخانه ای همچنین گل های آپارتمانی مورد استفاده قرار داد.

مرکز پخش انواع کود سه بیست خارجی در تهران

مرکز پخش انواع کود سه بیست خارجی در تهران یکی از مراکز پخش کود سه بیست خارجی با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب همین شرکت می باشد. کود سه بیست خارجی امروزه به دلیل کارایی و عملکرد مطلوب توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده و از فروش بالایی برخوردار می باشد.
این روز ها بسیاری از باغداران و کشاورزان از خریداران عمده انواع کودهای سه بیست و کود مایع هلندی می باشند و آن را با قیمت مناسبی تهیه می کنند. کود صورتی رنگ سه بیست برای گلدهی بهتر محصولات زراعی و میوه ها استفاده می شوند و مقاومت گیاه را در برابر سرما و گرما بالا می برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا