کود کامل

تولید انواع کود ماکرو کامل گرانوله

کود ماکرو کامل که ترکیبی از چندین ماده معدنی و آلی مورد نیاز برای گیاهان و چندین کود طبیعی و شیمیایی است به صورت مستقیم و بدون دخالت دلال از نمایندگی از سایت های اینترنتی به فروش رسیده و در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می شوند.
این کود ماکرو کامل دارای انواع مواد از جمله ازت، پتاسیم، منیزیم، آهن، فسفر و روی هستند و به نسبت های مشخص متناسب با نوع و شرایط زمین زراعی هستند. از طرفی این کود ها دارای مواد ویژه ای هستند که میتوان با استفاده آن دیگر از مواد افزودنی دیگر استفاده نکرد.

کود ماکرو کامل

فواید و منافع استفاده از کود ماکرو

این کود ها غنی شده از مواد بسیار مغذی و مفید هستند که می توان با استفاده آن رشد ریشه ها و ویژگی های خاک را افزایش داد. همچنین شکل ماده این کود به گونه ای است که استفاده از آن آسان باشد. در زیر به چندی از این فواید اشاره می شود:
1) افزایش سرعت و رشد ریشه زمینی گیاه
2) افزایش طول عمر و بازدهی محصول گیاه
3) اثر کلاته کنندگی روی عناصر زیر مغذی
4) رها کردن عناصر تثبیت کننده
5) ایجاد مواد معدنی و آلی قابل جذب برای گیاه
6) محرک رشد میکروارگانیسم های مفید خاک
7) افزایش راندمان خاک برای کشت های بعدی
8) کاهش هدر رفتن، آب شویی و تبخیر نیتروژن
9) حفظ تعادل و رژیم غذایی گیاهان
10) رشد مناسب اندام های هوایی

کود ماکرو کامل

قیمت خرید کود ماکرو کامل

قیمت کود ماکرو کامل به خاطر فروش عمده و همچنین رقابت برای فروش این محصولات در بازار، کاهش چشمگیری یافته است. از طرفی فروش به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه و خرید از نمایندگی نیز باعث شده هزینه های تمام شده برای خریداران به صرفه تر شود.

کود ماکرو کامل
تهیه و تولید کود های ماکرو

این کود های شیمیایی پس از بررسی و تایید توسط متخصصان پالایش و پرداخت با مواد مختلف ترکیب می شوند و در دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته مطابق با استاندارد های جهانی تهیه می شوند. دوام عمر و کارایی آنها بسیار بالا بوده و به گونه ای هستند که در بسته بندی و حین استفاده، بوی اضافه تولید نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا