کود سه بیست

تولید کننده کود سه بیست ایرانی در تهران

یکی از کود هایی که برای رشد گیاهان و گل ها مفید و موثر می باشد کود سه بیست است که هم نمونه های خارجی و هم ایرانی دارد. این مدل از کود تمام نیاز تغذیه گل را تامین می کند و سبب رشد بیشتر و سریع تر گیاه می شود و میوه دهی را نیز بیشتر می کند. امروزه به دلیل بالا رفتن میزان تقاضا برای خرید این محصول بر تعداد تولید کننده کود سه بیست ایرانی در تهران افزوده شده است.

تولید کننده کود سه بیست ایرانی در تهران

مقایسه کود سه بیست ایرانی و خارجی

مقایسه کود سه بیست ایرانی و خارجی اگر بخواهیم به مقایسه کود سه بیست ایرانی و خارجی بپردازیم باید بگوییم که هر دوی این کود ها برای رشد گیاهان مفید هستند و بسته به نوع آب و هوای هر کشور و نوع بذر و محصول بای از آن ها استفاده ‌کرد ولی بعضی از ویژگی های آن ها مانند موارد زیر با هم متفاوت و قابل مقایسه هستند که شامل:

  1. از نظر قیمتی می توان گفت که کود های ۳ بیست ایرانی به دلیل اینکه تولید داخلی هستند بسیار ارزان تر بوده و از نظر اقتصادی  برای کشاورزان و باغداران به صرفه تر می باشند و کود های خارجی به این دلیل که سبب خارج شدن ارز از کشور شده و مالیات هایی نیز بر آن ها اضافه می شود دارای قیمت بیشتری هستند.
  2. از نظر مواد مغذی و عناصر موجود در کود سه بیست ایرانی می توان به عنصر هایی مانند منگنز، روی، آهن، کلسیم، منیزیم، مس، بر، فسفر، ازت و اسید آمینه اشاره کرد که حتی در کود سه بیست اسپانیایی هم این مواد کمتر از درصد های موجود در نمونه ی ایرانی وجود دارد.
  3. اگر بخواهیم از نظر رشد میوه، دانه و برگ های گیاه صحبت کنیم هم می توانیم بیان کنیم که استفاده از کود ایرانی سبب رشد بیشتر گیاهان می شود و کود های خارجی خاصیت تقویت کنندگی کمتری دارند.
  4. در زمان استفاده از کود سه بیست اگر بخواهید از نمونه ی خارجی استفاده کنید باید مقدار بیشتری را در فاصله های زمانی کمتر به خاک اضافه کنید ولی ۳ بیست ایرانی به دلیل دارا بودن ریز مغذی های بیشتر هم مقدار کمتری از آن استفاده می شود و هم فاصله ی کود دهی افزایش پیدا می کند.

جدیدترین قیمت فروش کود سه بیست ایرانی

جدیدترین قیمت فروش کود سه بیست ایرانی جدید ترین قیمت فروش کود سه بیست ایرانی به عوامل مختلفی مانند موارد زیر بستگی دارد:

  1. درجه کیفیت و مرغوبیت کود
  2. میزان کود خریداری شده و اندازه ی آن
  3. نوع بسته بندی محصول
  4. میزان مواد موجود در کود و ریز مغذی ها
  5. بازه ی اثر گذاری کود 
  6. نوع مارک و برند محصول

شما می توانید برای خرید بهترین مارک کود سه بیست به این فروشگاه اینترنتی مراجعه و این محصول را با یک قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا