کود مرغی پلیتی

فروش ارزان قیمت انواع کود مرغی پلیت شده

هر یک از تولید کنندگان کود های پلیتی با داشتن نمایندگی های فروش ارزان قیمت انوع کود مرغی پلیتی شده می توانند سهم بسیاری از فروش کود مرغی پلیت بازار را بگیرند. قیمت این کودها هر یک بر اساس موادی که دارند و بازدهی که برجا می گذارند می تواند متغیر باشد.

فروش کود مرغی پلیت

میزان مصرف کود پلیت مرغی به چه چیزهایی بستگی دارد

ارزش هر کود غذایی بنا بر ترکیب مواد غذایی موجود در آن روش مصرف متفاوتی دارد. ارزش غذایی هر کود حیوانی دارای میزان متفاوت نیتروژن، فسفر و پتاسیم است. مصرف کود حیوانی منجر به اصلاح شرایط فیزیکی خاک های کشاورزی می گردد که در نهایت منجر به رشد گیاهان و افزایش ظرفیت نگهداری آب در زمین می گردد.

پس کشاورزان با مصرف متناسب کود مرغی در زمین های کشاورزی خود می توانند کیفیت خاک های خود را از لحاظ فیزیکی و شیمیایی افزایش دهند. البته باید این نکته را مد نظر قرار داد که استفاده از کودهای حیوانی دارای شرایطی است، چنانچه زمین های کشاورزی مواد آلی بسیار پایینی داشته باشند، باید از کود بیشتری استفاده کرد. چنانچه زمین های کشاورزی دارای رطوبت بالایی باشند باید از کود بیشتری استفاده نمود.

فروش کود مرغی پلیت

تاثیرات دراز مدت کود پلیت مرغی غنی شده بر روی خاک

این روزها یکی از رایج ترین کودهای مصرفی کشاورزان، کودهای پلیتی مرغی غنی شده برای تامین خاک های کشاورزی است. استفاده از این کودهای حیوانی باعث می شود که کیفیت خاک افزایش یابد و موجب رشد گیاهان می شود.

در اثر استفاده بی رویه کودهای شیمیایی کیفیت اولیه خاک از بین می رود. به همین خاطر استفاده از کودهای حیوانی منجر به برگشت ترکیبات اولیه به چرخه تولید می گردد و در اثر استفاده طولانی مدت می توان ضایعات را به چرخه تولید بازگرداند و موجب غنی شدن خاک از مواد ارگانیک شد.

در ضمن در اثر استفاده از این کودهای حیوانی سلامت خاک تامین می گردد و کشاورزان می توانند در اثر استفاده طولانی مدت از این کودها منجر می گردد که گیاهان و درختان از رشد بالایی برخوردار باشند.

فروش کود مرغی پلیت

دستور و نحوه مصرف کود مرغی در مزارع زیر نظر دکتر گیاه پزشک

برای استفاده از کود های حیوانی در خاک کشاورزی باید بر اساس روش مصرف آن عمل نمود. بدین صورت که کودها را در مزرعه به شکل یکنواختی پخش نموده و بعد از آن با شخم آن را به زیر خاک می برند. به عنوان مثال برای یک هکتار زمین در حدود 10 تن کود حیوانی مصرف می شود.

برای مصرف کود حیوانی در زمین با استفاده از یک دستگاه که در کف ماشین تریلی و یا پشت بندها بسته می شود به صورت یکنواخت در مزرعه پخش می گردد. عمق مصرف در خاک بستگی به نوع خاک و نوع کود و هم چنین شرایط اقلیمی دارد.

به صورت کلی برای مصرف کودهای حیوانی از سه روش می توان استفاده نمود:

  • استفاده در زمان آماده سازی خاک در زراعت و باغبانی
  • استفاده از روش چالکود در باغ ها و گلخانه ها
  • استفاده به شکل پخش کردن در مزرعه و هم چنین در شیارهای کشت و درختان میوه

فروش کود مرغی پلیت

کود مرغی پلیت شده 25 کیلویی با آنالیز مرغوب را از کجا می توان خریداری کرد

کود مرغی پلیت شده در بسته بندی های 25 کیلویی عرضه می شود که حاوی مواد آلی، ازت، فسفر و پتاسیم و عناصر ریز مغذی است. با استفاده از این کود های مرغی پلیت شده می توان تا حد زیادی حاصل خیزی خاک را افزایش داد و در رشد گیاهان موثر بود.

کود های مرغی پلیت شده بسیار بهتر از کودهای شیمیایی است و می توان از طریق کود حیوانی میزان حاصل خیزی خاک را افزایش داد. در ضمن برای خرید این گونه از بسته بندی های 25 کیلویی کود حیوانی می توان از نمایندگی های فروش کود مرغی پلیت تهیه نمود.

فروش کود مرغی پلیت

مزایای استفاده از کود پلت مرغی برای مزارع حبوبات

کود مرغی دارای میزان زیادی ازت، فسفر، پتاسیم و عناصر ریز مغذی است که با استفاده از این کود در زمین های کشاورزی می توان حاصل خیزی خاک را تا حد بسیار زیادی افزایش داد. میزان عناصر غذایی که در خاک وجود دارد بسته به ساختمان و بافت خاک، سوابق کشت و کار و عملیات انجام شده بر روی خاک دانست.

خاک های کشاورزی در اثر برداشت بی رویه گیاه دچار فقر مواد آلی می شود و برای تامین نیاز های غذایی خود نیاز به استفاده از کود دارند که برای تامین این کود لازم است طی یک برنامه مشخص از کود های حیوانی استفاده نمود. هدف از تعیین کردن برنامه ریزی برای استفاده از کود عاملی بسیار مهم برای رشد گیاه است.

فروش کود مرغی پلیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا