کود مرغی پلیتی

قیمت روز کود مرغی پلیتی خالص

قیمت روز کود مرغی در بازار های مختلف ایران و جهان چقدر است؟ آیا می توان با حد اقل هزینه کود مرغی پلیتی خالص با کیفیتی را خریداری کرد؟ امروزه یکی از اهداف کلی رسیدن به توسعه در کشور ها بالابردن سطح تولیدات کشاورزی است.

از این رو به دلیل اینکه برخی زمین ها خاک های آهکی دارند و یا با کمبود آب مواجه هستند این امکان برایشان میسر نیست که محصولات پر باری را به کشاورزان ارائه دهند. به همین دلیل با استفاده از برخی کود های شیمیایی و مرغی این نقطه ضعف قابل جبران است.

قیمت روز کود مرغی

قیمت روز کود مرغی

یکی از تقویت کننده های اساسی زمین های کشاورزی کود مرغی است. کود مرغی در اکثر استان های ایران یافت می شود. قیمت روز کود مرغی بسته به عرضه و تقاضا متغیر است. هرچه تقاضا بیشتر باشد بالطبع قیمت بالا می رود و هر چه تقاضا کاهش یابد قیمت هم به تناسب سیر نزولی پیدا می کند.

عناصر تشکیل دهنده کود مرغی

  1. ازت
  2. فسفر
  3. پتاسیم
  4. کلسیم
  5. منیزیم
  6. گوگرد
  7. آهن
  8. روی
  9. بور
  10. منگنز
  11. کلر

قیمت روز کود مرغی

کود مرغی پلیتی

در سال های اخیر غالب کشور ها از کود مرغی پلیتی برای مصارف مختلف خود استفاده می کنند. از جمله مصارفی که کود مرغی پلیتی قابل استفاده است، می توان به تهیه بیوگاز، تقویت کنندگی خاک ها و تغذیه دام و ماهی اشاره کرد.

قیمت کود مرغی در کشور های مختلف

امروزه کود مرغی به میزانی مورد استفاده قرار گرفته است که در اکثر کشور ها به یک تجارت بزرگ تبدیل شده است. از جمله کشور هایی که از کود مرغی به صورت عمده استفاده می کنند کشور های چین، هند، آمریکا هستند. قیمت روز کود مرغی در این کشور ها بسیار مناسب و قابل خریداری برا همه اقشار است. اگر کود مرغی را بخواهیم با قیمت ارزان تهیه کنیم حتما باید از تولید کنندگان بزرگ این خرید را انجام دهیم.

ارزان ترین جایی که می توان این کود مرغی را خریداری کرد کشور هند است زیرا تولید کنندگان بسیار بزرگی در این کشور فعالیت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا