سموم کشاورزی

خواص سموم کشاورزی پسته

آیا با خواص و ویژگی هایی که سموم کشاورزی پسته دارند آشنایی دارید و می دانید طریقه مصرف این سموم چیست؟
پسته یکی از محصولات با ارزشی است که در کشور ما و ناحیه رفسنجان کاشت می شود.
شرایط نگهداری پسته و هم چنین طریقه استفاده از پسته بسیار حساس و سخت می باشد و اگر در هنگام فعالیت هایی که مربوط می شود به نگهداری پسته کوچکترین بی توجهی صورت پذیرد ممکن است خساراتی که به آن وارد می شود قابل جبران نباشد.
یکی از روش هایی که برای نگهداری از نابودی درختان پسته صورت می پذیرد مربوط می شود به بحث سم پاشی آنها و استفاده از سموم مناسب در مورد این محصولات.
مهم ترین ویژگی این سموم کشاورزی غلظت زیاد آنها است و اغلب درصد بسیار کمی از آن در آب قرار می گیرد تا بشود از آن استفاده کرد.

سمی که برای سم پاشی درختان پسته مورد نظر واقع شده است و توانسته است برای پیشگیری از بیماری هایی که ممکن است این محصول بگیرد به کار می رود متاسیستوکس است این سم که اغلب وارداتی است اکثرا برای سم پاشی درختان پسته به کار می رود.
اما مهم ترین آفتی که ممکن است در کمین باشند و محصولات پسته را رو به نابودی بکشاند لاروها هستند و سم متاسیستوکس به راحتی می تواند این آفت ها را از بین ببرد.
اما زمان استفاده از این سموم نیز بسیار مهم است و آنرا در هر وقتی که میل ما باشد نباید به کار برد اغلب برای سم پاشی پسته اوایل بهار به کار برده می شود.
برای به کار بردن این سم اغلب یک و نیم لیتر آن را در هزار لیتر آب قرار می دهند و این گونه از آن استفاده می کنند شما عزیزان برای دانستن قیمت این سم مهم و همچنین انواع سموم کشاورزی می توانید با ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا