کود مرغی مایع

نمایندگی فروش کود مرغی مایع مخصوص گندم

نمایندگی فروش کود مرغی مایع مخصوص گندم:

– باران کود

– کیمیا اکسیر شرق

– نیواگرو (الوند دانه خمین)

نمایندگی فروش کود مرغی مایع مخصوص گندم

استفاده از کود مرغی مایع برای گندم

استفاده از کود مرغی مایع برای گندم

استفاده از کود مرغی مایع برای گندم یا کود مرغی مایع ارگانیک:

با توجه به اینکه بیش از 3 میلیارد نفر در دنیا از کمبود عناصر کم مصرف رنج می برند، بنابراین نیاز به غنی سازی زیستی در گیاه مهمی همچون گندم ایجاب می کند تا هر گونه راهکاری برای بهینه کردن تولید و کیفیت این محصول مورد ارزیابی قرار گیرد. در زمین های خشک و نیمه خشک مقدار ماده آلی خاک بسیار کم است. در ایران مواد آلی در بیش از 60 درصد از زمین های کشاورزی کمتر از 1 درصد است. یکی از روش هایی که باعث افزایش ماده آلی و افزایش عناصر غذایی قابل جذب گیاه در خاک می شود، کودهای آلی میباشند. کود مرغی علاوه بر داشتن عناصر ماکرو و میکرو (منگنز، آهن، مس و بر)، یکی از کودهاي ارزان قیمت در مقایسه با کودهاي متداول در تولید گیاهان زراعی است و از نظر داشتن نیتروژن نسبت به سایر کودهاي دامی غنی تر است. بطوری که نزدیک به 74 درصد از فسفر کل و 40 درصد از نیتروژن کل موجود در کود مرغی به شکل قابل دسترس هستند. کود مرغی داراي خواصی مانند آزادسازي تدریجی نیتروژن (کاهش آبشویی نیترات)، ترکیبات پتاسیم و کلسیم (کاهش اسیدي شدن خاك) و ماده آلی (افزایش ظرفیت نگهداري آب و مواد غذایی) می باشد. از طرف دیگر یکی از راه های ساده برای نیل به خودکفایی و جامعه ای سالم و تندرست، اضافه کردن عناصر کم مصرف به خاک و یا مصرف آن به صورت محلول پاشی میباشد.

انواع بسته بندی کود مایع مرغی:

در بازار داخل کشور عزیزمان ایران نمونه های بومی و غیر بومی این محصول موجود است و معمولا در ظروف 4،10 و 20 لیتری و نیز دبه های 20 لیتری بسته بندی و عرضه شده است.

کود مخصوص گندم:

کود مایع گندم ضمن تامین وجبران کمبود عناصر غذایی ضروری مورد نیاز گیاه گندم، باعث افزایش عملکرد درواحد سطح و بهبود کیفیت دانه گندم و خـواص تولیدی نان حاصله از آرد خواهد شد.

زمان مصرف: پنجه‌زنی، ساقه رفتن، خوشه رفتن،

دانه‌بندی میزان مصرف: محلول‌ پاشی ۲ لیترآب آبیاری ۶-۴ لیتر در هکتار.

زمان محلول پاشی : برای افزایش جذب بهتر است محلول پاشی در هوای خنک ترجیحاً اوایل صبح و یا غروب انجام شود.از محلول پاشی در شرایط نامساعد آب و هوایی از قبیل خشکی بیش از حد و یا در زمان احتمال وقوع بارندگی خودداری شود.

مزایا خرید عمده کود مرغی مایع مخصوص گندم

مزایا خرید عمده کود مرغی مایع مخصوص گندم نحوه خرید کود:

سایت اینترنتی مجموعه باران کود با یک جستجوی ساده در دسترس است و با مشورت با کارشناسان آن مجموعه می توان به سادگی این محصول را خریداری نمود.

مزایا خرید عمده کود مرغی مایع مخصوص گندم یا کود مرغی مایع گالنی:

1- قیمت ارزانتر

2- صرفه جویی در زمان

3- اطمینان از خرید و عدم سرگردانی در سایت ها و فروشگاههای مختلف

4- دسنرسی داعمی به مقادیر لازم از کود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا