سموم کشاورزی

عرضه انواع سموم کشاورزی چینی در ایران

در حال حاضر در ایران علاوه بر سم های تولید داخلی، کشور چین هم سالهاست انواع سموم کشاورزی تولید شده ی کشورهای خود را به بازارهای ایران عرضه می دارد.
امروزه حدود چند کشور سموم کشاورزی خود را به بازارهای ایران صادر می کنند و گاهی از آن ها کیفیت بالایی هم دارند و مورد استقبال مشتریان قرار می گیرند.
یکی از این کشورها توانسته سهم کمی از مشتریان را از آن خود کند و محصولاتش را در بازارهای ایران به فروش می رساند، کشور چین است که سموم زیادی را در بخش کشاورزی تولید کرده است که نمونه ای از آن برای از بین بردن انواع حشرات، قارچ ها و آفات دیگری که در زمین ها و باغ ها بر روی گیاهان و درختان وجود دارد می باشد.
یک نمونه از سم قارچ کش که تولید کشور چین می باشد و در قوطی های مخصوص با حجم 100 سی سی بسته بندی می شوند و به فروش می رسند، سم پاس اگرودراگون است که تأثیر زیادی بر روی آفات و قارچ ها می گذارد و علاوه بر از بین بردن این ها به پیشگیری این عامل هم کمک زیادی می کند و محصولات را در امان نگه می دارد.
این سم چینی برای سفیدک هایی است که روی بعضی از میوه ها ایجاد می شود که یک نمونه از آن میوه ی انگور می باشد که اثر زیادی بر روی آن می گذارد و این بیماری های قارچی را کاملا در مدت کوتاهی از بین می برد.
استفاده از این کود باعث می شود که قبل از رشد انواع قارچ ها بر روی محصولات از آن جلوگیری کرده و ریشه ی آن ها را بسوزاند.
این سم می تواند مناسب برای گیاهان باشد و از راه برگ ها جذب گیاه شده و آفات را از بین می برد.
این سایت معتبر تمامی سموم کشاورزی خود را از تولیدات داخلی گرفته تا کشورهای دیگیری نظیر چین، آمریکا و … به تمام نقاط کشور عرضه می کند و با نازلترین قیمت به فروش می رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا