کود سولوپتاس زعفران

عرضه مستقیم کود سولوپتاس زعفران

خاک و آب در واقع دو عنصر مهم و حیاتی برای کشاورز هستند و اگر هر کدامشان نباشد بالطبع کار کشاورزی هم تمام می شود، اما برای رشد و باوری دانه،  تنها آب خالی کافی نیست باید مواد مغذی به خاک و گیاه بدهیم تا هم به حاصلخیزی خاک، هم به رشد گیاه کمک کند، به این مواد طبیعی یا غیر طبیعی که سبب رسد و باروری و حاصلخیزی خاک می شود، کود می گویند. کودها انواع مختلفی دارند یکی از پراستفاده ترین انواع کودها، کود سولوپتاس زعفران است. عرضه مستقیم این کود از طریق درگاه سایت آراد برندینگ انجام می شود. 

عرضه مستقیم کود سولوپتاس زعفران

فواید کود سولوپتاس در مزارع

فواید کود سولوپتاس در مزارع همانطور که گفته شود کود در واقع موادی طبیعی یا غیر طبیعی هستند که شامل ترکیبات مواد الی یا بیولوژیکی هستند که به حاصلخیزی خاک، افزایش عملکرد کیفی و کمی محصول می شود. در واقع کود را با توجه به طبیعی بودن یا نبودن به دو دسته  تقسیم می کنند،

  • کود طبیعی که در واقع همه با نام کود حیوانی می شناسیم، مواد ارزشمندی برای تغذیه ی مزارع و باغات کشاورزی است و معمولا به دلیل سبک بودن مواد مغذی که دارد برای هیچ گیاهی ضرر ندارد.
  • کود های غیر طبیعی یا شیمایی، همانطور که از اسمش پیداست ساخته بشر و عمل آوری شده  از ترکیبات مختلف است، یکی از بهترین انواع کود شیمیایی که ترکیبات آلی خوبی دارد کود سولوپتاس است که از ترکیب گوگرد و پتاسیم به میزان لازم تشکیل شده است. 

کود سولوپتاس یکی از بهترین کود ها برای رشد گیاه زعفران است که حاوی ترکیبات معدنی و مغذی الی برای گیاه است سولوپتاس با کاهش پی اچ ریشه گیاه باعث جذب هر چه بیشتر پتاسیم در خاک خواهد شد، کود سولوپتاس در واقع منبع اصلی غذای زعفران است، دلیل استقبال خوب این کود، جذب آسان و بالای این کود بوده ترکیبات این کود به راحتی با آب جذب خاک می شود و خیلی زود جواب می دهند. همانطور که می دانید پتاسیم یکی از منابع اصلی برای گیاه است، محتوای کود سولوپتاس پتاسیم و سولفور است که همین باعث شده تا این کود منحصر به فرد شود.

زعفران که به طلای سرخ شهرت دارد، یکی از بهترین گونه گیاهی است که خواص درمانی بسیار زیادی دارد. یکی از کود های محصول زعفران کود سافرون است ‌، کود سافرون حجم دهنده ریشه و باعث باروری گیاه خواهد شد.

بهبود عملکرد کود سولوپتاس این گونه است که حتما باید با آب مخلوط شود تا جذب بالاتری داشته باشد.

خرید عمده کود سولوپتاس زعفران

خرید عمده کود سولوپتاس زعفران قیمت کود سافرون با توجه به درصد مواد و کیفیتی که دارد، تعیین می شود و همچنین قیمت سولوپتاس ایرانی با کیفیت هم تحت تاثیر بازار است.

برای خرید عمده کود سولوپتاس زعفران از درگاه سایت آراد برندینگ اقدام کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا