کود نیترات کلسیم منیزیم

قیمت فروش کود نیترات کلسیم منیزیم

خاک و آب در واقع دو عنصر مهم و حیاتی برای کشاورز هستند و اگر هر کدامشان نباشد بالتبع کار کشاورزی هم تمام می شود، اما برای رشد و باوری هم خاک و دانه تنها آب خالی کافی نیست باید مواد مغذی به خاک و گیاه بدهیم تا هم به حاصلخیزی خاک، هم به رشد گیاه کمک کند، به این مواد طبیعی یا غیر طبیعی که سبب رسد و باروری و حاصلخیزی خاک می شود، کود می گویند. کودها انواع مختلفی دارد یکی از پراستفاده ترین انواع کودها، کود نیترات کلسیم منیزیم است. قیمت فروش این کود بر اساس وزن، ترکیبات و … تعیین می گردد. قیمت فروش کود نیترات کلسیم منیزیم

زمان مصرف کود نیترات کلسیم منیزیم در باغات

زمان مصرف کود نیترات کلسیم منیزیم در باغات همانطور که گفته شود کود در واقع موادی طبیعی یا غیر طبیعی هستند که شامل ترکیبات مواد الی یا بیولوژیکی هستند که به حاصلخیزی خاک، افزایش عملکرد کیفی و کمی محصول می شود. در واقع کود را با توجه به طبیعی بودن یا نبودن به دو دسته  تقسیم می کنند،

  • کود طبیعی که در واقع همه با نام کود حیوانی می شناسیم، مواد ارزشمندی برای تغذیه ی مزارع و باغات کشاورزی است و معمولا به دلیل سبک بودن مواد مغذی که دارد برای هیچ گیاهی ضرر ندارد.
  • کود های غیر طبیعی یا شیمایی، همانطور که از اسمش پیداست ساخته بشر و عمل آوری شده  از ترکیبات مختلف است، یکی از بهترین انواع کود شیمیایی که ترکیبات آلی خوبی دارد کود نیترات کلسیم منیزیم است که از ترکیب این سه ماده اصلی تشکیل شده است. 

کود نیترات هم برای مزارع کشاورزی مهم است هم برای باغات در واقع کود همه منظوره ای است، اما استفاده آن برای باغات بسیار مناسب بوده به طوری رشد و باوری محصولات باغی را دو چندان کرده است، کود نیترات در واقع منبع اصلی غذای محصولات باغی است، دلیل استقبال خوب این کود، جذب آسان و بالای این کود بوده ترکیبات این کود به راحتی با آب جذب خاک می شود و خیلی زود جواب می دهند. 

این کود طبع گرمی دارد بنابراین در فصل تابستان اصلا توصیه نمی شود، بهترین زمان مصرف این کود در فصل زمستان، اسفندماه است زیرا در اسفند فصل گل دهی محصولات باغی است در این زمان رساندن غذا به درخت و خاک در رشد و نمو محصول بسیار اهمیت دارد. 

فروشنده بهترین کود نیترات کلسیم منیزیم ایرانی

فروشنده بهترین کود نیترات کلسیم منیزیم ایرانی کود نیترات کلسیم منیزیم ایرانی یکی از بهترین منابع اصلی تامین کلسیم منیزیم و نیترات محصول بوده است. 

خواص نیترات منیزیم همانطور که گفتیم تامین و جبران کمبود کلسیم منیزیم و نیترات خاک و گیاه بود و باعث رشد و باروری درخت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا