سموم کشاورزی

مشاور فروش سموم کشاورزی در ایران

میزان مصرف سموم کشاورزی در ایران به نسبت دیگر کشورهای پبشرفته در زمینه کشاورزی در چه حدی است؟ برای خرید این محصول با مشاوران تماس بگیرید.
یکی از موارد مهمی که در زمینه کشاورزی بایستی بدان بسیار دقت شود طریقه مصرف سموم کشاورزی است و این که چه طور و در چه مواقعی باید از این ماده شیمیایی در سر زمین های کشاورزی استفاده کرد.

همچنین لازم به ذکر است که استفاده از انواع کودهای شیمیایی هم رواج دارد از جمله استفاده از کود سولفات روی کنجاله سازو یا انواع کود آهن برای کمک به سبزینه سازی درختان که بسیار هم مهم می باشد.
در کشور ما متاسفانه کسانی که در زمینه کشاورزی تجربه چندانی ندارند باعث می گردد که خودسرانه از سموم کشاورزی استفاده کنند و همین امر موجب این می گردد که تمامی محصولات آن و یا مقدار زیادی از این محصولات از بین برود و یا این که محیط زیست پیرامون خود را آلوده کنند.
استفاده از سموم کشاورزی خود بحثی دارد و این که از چه نوع سمومی برای زمین خود استفاده کنیم بحث دیگری است پس بنابراین در هنگام استفاده از سموم کشاورزی باید مشورت کنیم و بیشترین دقت خود را به کار ببریم.
متاسفانه در کشور ما آمارها نشان می دهد که استفاده از سموم کشاورزی که اصلا هیچ ربطی به زمین آنها ندارد بسیار زیاد است و یا این که کسانی هستند که به سموم کشاورزی در زمین خود احتیاج دارند ولی ابدا از آن استفاده نمی کنند نیز بسیار زیاد است و همین عوامل موجب این می گردد محصولی مناسب و شاداب به دست مردم نرسد.

همچنین این افراد ممکن است از هیچ نوع کودی مانند کود آهن، کود ارگانیک mog و یا دیگر کودها هم استفاده نکنند که در نتیجه سبب می شود محصول خوبی هم برداشت نکنند.
آمارها نشان می دهد در کشور ایران به نسبت کشور سوئد در استفاده از سموم کشاورزی برابر است و این در حالی است که تعداد زمین های کشاورزی در ایران نصف کشور سوئد است.
برخی از مردم زمانی که متن بالا را می خوانند شاید متوجه این بشوند که استفاده از سموم کشاورزی مناسب نیست و این نکته ای کاملا اشتباه است که در ذهن این افراد شکل می گیرد و باید این مساله لحاظ گردد که از سموم کشاورزی مناسب و به موقع در زمین های کشاورزی استفاده کنیم تا محصولی مناسب و شاداب داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا