سموم کشاورزی

خرید انواع سم علف کش گندم مشکفام

خرید انواع سم علف کش گندم مشکفام با عملیات خارج از سازمان برای جذب مشتریان بیشتر باید هماهنگ و منسجم باشد.
حرکت های انفعالی سازمانی برای جذب مشتری منجر به ذهنیت بد نسبت به سازمان می گردد. شرکتی که نتواند میان روابط عمومی و خدمات پس از فروش خود با بخش بازاریابی و فروش ارتباطی موثر برقرار کند نمی تواند در بازارهای پر از فعالیت سموم کشاورزی دوام بیاورد.
فرض کنید یک کشاورز از سم علف کش گندمی که خریداری کرده ناراضیست و این موضوع را با روابط عمومی شکرت در میان می گذارد. اما این بخش هیچ تلاشی برای یافتن عیب محصول از طریق واحد فنی و یا نحوه ی فروش نخواهد کرد و تنها نظر کشاورز را ثبت می کند. به نظر شما در نهای بعد از چندین سال با وجود مشتریان ناراضی چه اتفاقی خواهد افتاد؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا