سموم کشاورزی
خرید انواع سم علف کش گندم مشکفام
خرید انواع سم علف کش گندم مشکفام با عملیات خارج از سازمان برای جذب مشتریان بیشتر باید هماهنگ و منسجم باشد.
حرکت های انفعالی سازمانی برای جذب مشتری منجر به ذهنیت بد نسبت به سازمان می گردد. شرکتی که نتواند میان روابط عمومی و خدمات پس از فروش خود با بخش بازاریابی و فروش ارتباطی موثر برقرار کند نمی تواند در بازارهای پر از فعالیت سموم کشاورزی دوام بیاورد.
فرض کنید یک کشاورز از سم علف کش گندمی که خریداری کرده ناراضیست و این موضوع را با روابط عمومی شکرت در میان می گذارد. اما این بخش هیچ تلاشی برای یافتن عیب محصول از طریق واحد فنی و یا نحوه ی فروش نخواهد کرد و تنها نظر کشاورز را ثبت می کند. به نظر شما در نهای بعد از چندین سال با وجود مشتریان ناراضی چه اتفاقی خواهد افتاد؟!