سموم کشاورزی

خرید سموم کشاورزی گل سم گلستان

یکی از شرکت هایی که در ایران به تولید و بسته بندی انواع سموم کشاورزی می ‌پردازد، شرکت گل سم است که در استان گلستان شهر گرگان واقع شده است و در زمینه تولید انواع سم های شیمیایی فعالیت دارد.
هر یک از این سموم به تنهایی کار خود را انجام می دهند و برای گیاهان و درختان و محصولات کشاورزی بسیار مفید هستند که باعث می ‌شوند در برابر بیماریها و آفات در امان بمانند و خراب نشوند.

چند نمونه از سموم گل سم گرگان و کاربرد آن در کشاورزی


پنکونازول:
این سم برای گیاهانی است که در برابر آفاتی همچون سفیدک ها که بر روی برگ های آن ایجاد می شود در امان بماند.
نمونه ای از آن سبزی تره است که اگر از این سم استفاده شود دیگر برگ های آن سفیدک نمی زند و همچنان شاداب و سبز باقی می ‌ماند.

دینوکونازول:
این سم قوی و مفید برای بذر و دانه محصولاتی مثل انواع غلات بسیار موثر است و آنها را کاملا ضدعفونی کرده تا از هرگونه آفات و حشره ها در امان بمانند.

کاربوکین تیرام:
استفاده از این سم برای بدن بسیار مفید می باشد و باعث می ‌شود آنها را از بیماری های قارچی برهاند و ضدعفونی کند تا برگ و گیاه فرسوده و خراب نشود.

سایپروکونازول:
این سم از هرگونه بیماری و بلا به محصولات مانند گندم کمک بسیاری می‌کند و آنها را کنترل کرده و در امان نگه می ‌دارد.
امروزه این شرکت بزرگ کشاورزی سموم زیادی را برای تقویت و محصولات شما تولید و بسته بندی کرده و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.
شما می توانید از همه سایت که از نمایندگان شرکت گل سم می ‌باشد سموم کشاورزی خود را خریداری کنید و برای سفارش آن از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا