کود آهن

خرید عمده کود آهن برای درختان میوه

گیاهان بسیاری از عناصر موجود در خاک را جهت رشد و میوه دهی یا گل دادن مصرف می کنند و به مرور زمان این عناصر کم و یا از بین می روند، یکی از این عناصر آهن می باشد، لذا اضافه کردن کود آهن برای درختان میوه بسیار حیاتی و مهم می باشد. خرید عمده کود آهن برای درختان میوه

خرید اینترنتی کود آهن سولفاته خارجی

خرید اینترنتی کود آهن سولفاته خارجیآیا از خواص کود آهن برای درختان آگاهی دارید؟

گیاهان مواد غذایی خود را از طریق  ریشه از زمین دریافت می کنند و در صورت فقدان هریک از این مواد آلی دچار مشکلاتی در عمل فتوسنتز یا رشد می گردند.برای اینکه بتوان از خاک زراعی حاصلخیز دوباره استفاده کرد وجود یا اضافه کردن برخی عناصر بسیار مهم می باشد.

ماده غذایی آهن یکی از مواد مهم است که در رشد درختان و گیاهان و عمل فتوسنتز بسیار مهم است این ماده که در تشکیل سبزینه بسیار مهم است به مقدار قابل توجهی در سطح زمین دیده می شود و   از آن جا که غیر جاذب است گیاهان در دریافت آن دچار مشکل می شوند و با اضافه کردن این املاح و مواد به زمین به گیاه کمک می شود تا قدرت جذب آهن افزایش  یابد.

کود سولفات روی کنجاله ساز نیز از دیگر موارد می باشد که استفاده از آن برای کشاورزان توصیه می گردد.

از فواید کود آهن می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • درمان کمبود آهن
  • بهبود عمل فتوسنتز در گیاهان
  • درمان زردی برگ درختان و گیاهان
  • کمک به رشد درختان و گیاهان و رشد میوه ها
  • ضد قارچ و سفیدک

عرضه کود آهن طبیعی و سولفاته خارجی به صورت اینترنتی نیز صورت می گیرد شما می توانید با ارتباط با کارشناسان ما و مشورت کردن با آن ها محصول مورد نیاز خود را تهیه و با کمترین قیمت دریافت نمایید.

لیست قیمت کود آهن کلاته 10 درصد

لیست قیمت کود آهن کلاته 10 درصداهمیت تغذیه درختان بر کسی پوشیده نیست مطمئنا بودن تغذیه خاک و کود دهی مناسب نمی توان انتظار محصول خوب و با کیفیت را داشت، کودهای شیمایی در کنار کود های طبیعی می توانند در بالا بردن راندمان گیاهان بسیار موثر باشد.

آیا می دانید منظور از کود کلاته چیست؟

کلاه یک کلمه ای است یونانی و به معنی چنگ زدن می باشد، کلات سازی زمانی صورت می گیرد که یک ملکول بزرگتر دارای چند نقطه اتصال را با یک ملکول کوچکتر باند می کنند یا متصل می سازند.

به طوری که فرم کلات یک فرم محافظت شده است و سایر عناصر نمی توانند در جذب آن مزاحمتی ایجاد کند،فرم کلات شده یک عنصر در مقایسه با عناصر دیگر برای گیاه  راحت تر جذب می شود.

در شرایط آب و هوایی و خاک ایران بسیار از یون های فلزی  مانند روی و آهن برای گیاهان جذب نمی شود، اما زمانیکه فرم کلاته شده به خاک اضافه می شد جذب آن ها برای گیاهان ساده تر می شود.

کود هایی که استفاده می شوند با توجه به  عناصر موجود در آن ها به دو دسته تقسیم می شوند که عبارت اند از: عناصر ماکرو (نیتروژن، فسفر، کلسیم و پتاسیم) و عناصر میکرو (آهن، روی، مس و…) دسته بندی می شوند.

امروزه  بخش مهم از صنعت کود سازی در کشورهای از واژه کلات یا کلاتیزاسیون استفاده می کنند و بسیاری از تولید کنندگان این نمونه از محصولات سعی می کنند محصولات (کودهای حاوی عناصر) را بصورت کلاته وارد بازار مصرف کنند.

نقش آهن در گیاهان را نمی توان نادیده گرفت به همین دلیل  مورد توجه گیاه شناسان قرار گرفته است. امروزه با وجود آنکه همه می دانند  که در ترکیب کلروفیل گیاه از آهن نامی برده نمی شود ولی نقش آن در ساخت و فرآیند فتوسنتز را نمی توان انکار کرد. در نتیجه هر گاه که با کم شدن کلروفیل مواجه شدید می توانید به کمبود عنصر آهن در گیاه پی برد. البته بین کمبود آهن و کمبود منیزیم شباهت های فراوانی وجود دارد که قسمت  عمده ای از آن را با آزمایش خاک در آزمایشگاه و کلینیک های خاک‌شناسی بر طرف ساخت. فقر آهن اولین راه حل کارشناسی در مواجه با کم رنگ شدن کلروفیل گیاهان است . در برگ غلات کمبود آهن موجب پدید آمدن نوارهای سبز و زرد به وجود می آید.

شما می توانید جهت تهیه این  کود و اطلاع از قیمت کود آهن با  کارشناسان این مرکز ارتباط برقرار کنید و با آن ها در رابطه با خرید و سفارش آن مشورت نمایید و با تهیه لیست قیمت کود آهن کلاه 10 درصد این محصول را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمایید.

خریداران کود آهن سکوسترن

خریداران کود آهن سکوسترنکود آهن سکوسترن : سکوسترن تنها کلات آهنی است که بخاطر داشتن ترکیب موزون و متعادل ۲ ایزومر ارتو –پارا و اورتو–اورتو کمبود آهن  در گیاهان برای بلند مدت و با سرعت بیشتری انجام دهد،  سکوسترن باعث می شود تا درختان میوه و محصول بهتر دهند و رشد مناسبی داشته باشند.

از فواید استفاده از این محصول می توان به افزایش میوه، تسریع در ریشه زنی گیاهان و افزایش مقاومت گیاهان در برابر سرما اشاره نمود.

خریداران کود آهن سکوسترن می توانند کود مورد نیاز خود را در بسته های متنوع و با قیمت مناسب سفارش دهند و آن را خریداری نمایند.

کارخانه فروش عمده کود آهن

کارخانه فروش عمده کود آهنامروزه با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی و همچنین نیروی متخصص و باتجربه کود آهن با کیفیت بالا در داخل ایران تولید و به بازار عرضه می گردد.

کارخانه فروش عمده کود آهن با تولید با کیفیت این محصولات تلاش می کند تا محصولات تولید شده را با قیمت مناسب و ارزان به دست کشاورزان و باغداران برساند.

حذف واسطه ها می تواند نقش مهمی در کاهش قیمت این محصولات ایفا کند به طوری که خرید مستقیم از کارخانه موجب کاهش چشمگیر قیمت این نمونه از محصولات می گردد.

این شرکت با تولید انواع کود ها و عرضه مستقیم آن توانسته است کود آهن تولید شده خود را با قیمت بسیار مناسب همراه با کیفیت بالا به طور مستقیم به دست مصرف کننده نهایی برساند.

ارائه کود آهن برای درختان میوه

ارائه کود آهن برای درختان میوهبرای درختان معمولا به دو منظور کود استفاده می شود:

1- یا برای پیشگیری استفاده می کنند (جلوگیری از فقر آهن)

2- یا برای درمان درمان (درمان فقر آهن)

در نتیجه میزان مصرف کود آهن برای انواع درختان می تواند به این صورت انجام پذیرد:

  • برای هر درخت بالغ (پیشگیری) : 35 گرم
  • برای هر درخت بالغ (درمان) : 50 تا 60 گرم
  • برای هر نهال : 5 تا 20 گرم (با در نظر گرفتن سن نهال)

فرمول ساخت کود آهن که در آزمایشگاه ها و توسط انسان ساخته و تولید می شود و نوعی ترکیب شیمایی می باشد به صورت زیر است:

این کود شیمیایی نوعی ترکیب شیمیایی مصنوعی ساخته دست انسان در آزمایشگاه ها می باشد.

کود شیمیایی آهن با کد شیمیایی C18H16N2O6FENA بین شیمیدانان شناخته شده است. عموماً کود آهن کلات شده با eddha دارای 6 درصد آهن است و این مورد بر روی کلیه بسته‌بندی‌های کود آهن مجاز ارائه شده در بازار درج می کنند. به این معنی که در یک کیلوگرم از این کود، 6 درصد یا به عبارتی 60 گرم آهن موجود می باشد.

متقاضیان انواع کودها همچنین می توانند با فروشنده کود آهن اسپانیایی در این مرکز ارتباط برقرار کنند و در رابطه با فرمول ، نحوه استفاده، کیفیت و قیمت آن مشورت نموده و با آگاهی بیشتری این محصول را سفارش و تهیه نمایند.

شرکت های تولید کود آهن غنی شده

شرکت های تولید کود آهن غنی شدهبا توجه به نیاز به کود آهنی غنی شده  و مصرف بالای آن در کشاورزی و باغداری موجب شده است تا تقاضا برای این محصول روز به روز افزایش یابد.

در نتیجه شرکت های تولید کو آهن غنی شده با استفاده از ماشین آلات مدرن و تکنولوژی روز سعی می کنند تا بهترین محصول را تولید و روانه بازار کنند.

شرکت های سازند و ارائه دهنده این محصولات با رعایت استانداردها تلاش می کنند تا محصولات با کیفیت بالا را تولید و با قیمت مناسب به متقاضیان این محصولات عرضه نمایند.

ارزان ترین کود آهن ایرانی موجود در بازار

ارزان ترین کود آهن ایرانی موجود در بازاربا توجه به تغییرات و نوسانات شدید ارز کود آهن وارداتی افزایش قابل ملاحظه ای یافته اند همچنین با توجه به مشکلات واردات و زمان بر شدن واردات این محصولات شرکت های ایرانی توانسته اند با تولید کود آهن باکیفیت ایرانی این کمبود را تا حدودی برطرف سازند.

شما می توانید برای تهیه ارزان ترین کود آهن موجود در بازار و همچنین بهترین کود ارگانیک mog با این مجموعه که توانسته است با استفاده از نیروی متخصص و با تجربه اقدام به توزیع بهترین کود آهن در سراسر کشور رضایت مشتریان خود را فراهم سازد ارتباط برقرار کنید و یا در عضویت در کانال اجتماعی از آخرین تغییرات قیمتی و انواع محصولات در اسرع وقت اطلاع کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا