ورمی کمپوست

سایت عرضه انواع کرم ورمی کمپوست

راه اندازی سایت ویژه کود ورمی کمپوست ایران برای عرضه انواع کرم با توجه به تعطیلی بسیاری از مراکر فعال در این بخش این امکان را برای مشتریان در هرنقطه ای از ایران فراهم کرده که بتوانند نیاز خود را مرتفع سازند.
عده ای مشتری ها در تماس خود برای خرید کرم های کمپوستری تقاضای کرم های خالص را کرده و عده ای نیز بر اساس تعداد ، نخ خرید خود را انجام داده و بعضی نیز بستر همراه با کرم را خریداری می کنند که هر یک را شرح می دهیم.
در مورد کم خالص خیلی مشتری دغدغه ای نداشته چرا که کرم های خالص شده بر اساس گوشت، وزن شده در اختیار مشتری قرار داده شده مسئله در مرود فروش های نخی و بستری است.
در مورد بستر ها نیز مشتری تنها بستر را انتخاب کرده که به صورت رندوم و تصادفی ممکن است تعداد کرم در هر بستر کم، برخی متوسط و برخی زیاد یاشد که این دیگر به سلیقه و انتخاب مشتری بستگی دارد.
در مورد فروش های نخی نیز معمولا مثلا هر 1000 نخ حدود 700 تا 800 گرم کرم خالص را داشته که بدون دریافت هزینه بستر در اختیار مشتری قرار داده می شود.
مشکلی که اینجا وجود دارد این است که در طی مسافت به دلیلی استرس وارده به بدن کرم و ترشحات ان رطوبت رااز دست داده وزن کاهش می باید تنها مشتری بعد از تحویل بار باید این دقت را داشته باشد که برای مدت زمان کوتاه این فرصت سازگاری با محیط را به کرم بدهد تا وزن ان به حالت اولیه برگردد.
گاه مشتری به هنگام خرید کرم های نخی ممکن است تقاضای بستر غنی و درجه یک را نیز داشته باشد که در اینجا تولید کننده اندک هزینه ای را از بابت بستر ارائه شده دریافت خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا