کود کامل npk

فروش عمده کود کامل NPK به صورت اینترنتی

تمامی گیاهان و محصولات کشاورزی برای اینکه رشد خوبی داشته باشند و دچار آسیب نشوند به یک کود شیمیایی کامل احتیاج دارند تا تمامی نیازهای گیاه را برطرف سازد. کود npk کودی شیمیایی است که از ترکیب سه ماده اصلی تشکیل شده است که این سه ماده یکی از نیازهای اساسی تمامی گیاهان به حساب می آید. کود npk شامل نیتروژن، پتاسیم و فسفر است. اگر هریک از این سه ماده به گیاه نرسد ممکن است در روند رشدش اختلال ایجاد شود و گیاه در معرض آسیب قرار بگیرد. به همین منظور تمامی کشاورزان طرفدار پر و پا قرص این کود به‌شمار می‌روند. لذا به دنبال این موضوع بازار فروش کود کامل NPK همیشه از رونق خوبی برخوردار بوده و هست.

فروش عمده کود کامل NPK به صورت اینترنتی

کارخانه ی تولید کود NPK

کارخانه ی تولید کود NPKکود های npk یکی از کامل ترین کودهای شیمیایی است که برای تسریع در روند رشد گیاه ها استفاده می شود و در واقع گیاهان بدون این کود نمی توانند به صورت کامل رشد کنند و همواره در معرض آسیب‌های مختلف قرار می‌گیرند. این کودها گیاهان را در برابر انواع عوامل محیطی مقاوم می‌کنند و این امکان را می دهند تا گیاه بتواند به صورت کامل رشد کند.

به همین منظور کشاورزان زیادی خواستار پروپاقرص این نوع کود هستند و در پی نیاز آن ها تولید کنندگان بسیاری در سراسر جهان در حوزه تولید کود npk با کیفیت بالا فعالیت دارند.کارخانجات تولیدی کود npk، این‌کود را در سه حالت مایع، گاز و گرانول یا پودری تولید می‌کنند که اکثراً در حالت پودری در بازار مشاهده می شوند و مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار می‌گیرند.

خرید عمده کود NPK مرغوب

خرید عمده کود NPK مرغوبدر کود npk به دلیل این که تمامی مواد مغذی مورد نیاز گیاه به خصوص نیتروژن، پتاسیم و فسفر وجود دارد لذا این کود ها غذای کاملی برای محصول کشاورزان به حساب می آیند و به طور کلی خریداران اصلی این نوع کود ها کشاورزان در سراسر جهان هستند که به میزان زیادی از این نوع کود ها نیاز دارند.

به دلیل نیاز بالای محصولات کشاورزی و گیاهان به کود npk کشاورزان معمولا ترجیح می دهند تا این نوع کودها را به صورت عمده خریداری کنند تا هم جوابگوی نیازشان شود و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. زیرا تمامی محصولات اگر به صورت عمده خریداری شود قیمت تمام شده آن ها پایین تر از قیمت های موجود در بازار می شود.

تولیدکنندگان کود npk برای اینکه تمامی مشتریان در سراسر جهان بتوانند به راحتی به محصولاتشان دسترسی پیدا کنند، مراکز و نمایندگی هایی را تحت عنوان فروشگاه کود شیمیایی در اقصا نقاط جهان و کشورها در نظر می گیرند تا محصولات شان را به طور  مستقیم به این مراکز تحویل دهند و مشتریان بتوانند به راحتی با قیمت بسیار مناسب نسبت به قیمت های موجود در بازار به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

ترکیبات کود کامل NPK

ترکیبات کود کامل NPKتمامی گیاهان برای این که بتوانند رشد کاملی داشته باشند به سه عنصر اصلی نیتروژن و پتاسیم و فسفر احتیاج دارند. کود npk در ساختارش این سه عنصر نهادینه شده است که تاثی  چشمگیری در روند رشد گیاه می گذارند و گیاه را در برابر خطرات و شرایط محیطی مقاوم می‌کند. در تمامی ساختار کود های npk نیز علاوه بر این سه عنصر اصلی، سایر ریزمغذی‌ها که برای رشد گیاه ضروری و لازم است نیز وجود دارد که این ریزمغذی ها باعث می شود گیاهان محصول بهتر و بیشتری بدهند.

تولید کنندگان کود npk این سه عنصر را در درصد های مختلفی در ساختار این کود قرار می دهند. برای مثال کود20-20-20 دارای ۲۰ درصد پتاسیم ۲۰ درصد فسفر و ۲۰ درصد نیتروژن است و ۴۰ درصد مابقی آن ریز مغذی هایی است که برای رشد گیاه لازم و ضروری هستند و تولید کنندگان این ریز مغذی ها را برای اینکه محصولات کشاورزی پر بار تر شوند در ساختار این کود ها قرار می‌دهند. عرضه کود 20-20-20 نیز توسط عرضه کننده های کارخانجات کود npk انجام می شود.


کود n p k پتلاس بالا نوع دیگری از کود های npk است که در آن درصد بیشتری پتاسیم وجود دارد. عنصر پتاسیم یکی از عناصر هایی است که برای رشد گیاه بسیار لازم و ضروری است و نیز به این عنصر، عنصر کیفیت می گویند زیرا بر کیفیت گیاهان تاثیر مستقیمی دارد. کودهای پتاسیم بالا معمولاً برای گیاهانی که از لحاظ کیفیت دچار ضعف هستند استفاده می‌شود تا کیفیتشان ارتقا پیدا کند.همچنین مورد پسند بسیاری از کشاورزان قرار دارد.بسیاری از کشاورزان برای اینکه کیفیت محصولاتشان بیشتر شود و محصولات شان بیشتر از همیشه پر بار تر باشد از کود پتاس بالا برای محلول پاشی استفاده می‌کنند.

آگهی فروش کود کامل NPKدر سایت های معتبر

آگهی فروش کود کامل  NPKدر سایت های معتبربا توجه به خواص بسیار زیاد کود npk برای رشد و کیفیت گیاه، بسیاری از کشاورزان خواستار خرید این محصول هستند. اما برخی از این خریداران خرید غیر حضوری را به خرید حضوری ترجیح می دهند تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی به عمل آورند.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و نفوذ آن در تمامی ابعاد زندگی ما، خرید کردن مانند سایر کارهای روزمره امری ساده شده است به گونه‌ای که افراد با در دست داشتن یک تلفن همراه که توانایی اتصال به اینترنت را داشته باشد می‌توانند به راحتی خرید اینترنتی و غیر حضوری داشته باشند.

در بستر اینترنت سایت های متنوعی راه‌اندازی شده است که در حوزه فروش انواع محصولات فعالیت دارند که نیز انواع کود ها  به خصوص کود های npk با قیمت های متفاوت را در لیست محصولات خود قرار داده‌اند تا مشتریان در هر کجا از دنیا که باشند بتوانند با یک کلیک ساده محصول خود را در هر تعدادی که می‌خواهند سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرد.

البته هنگام خرید اینترنتی باید به این نکته توجه داشت که سایت مورد نظر دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد تا خریداران به راحتی بتوانند از خرید امن و صحت محصول خریداری شده خود اطمینان کافی کسب کنند. 

تفاوت قیمت کود کامل NPK ایرانی و خارجی

تفاوت قیمت کود کامل NPK ایرانی و خارجیدر بازارهایی که به فروش انواع کود ها به خصوص کود های npk فعالیت دارند، انواع و اقسام کود های ایرانی و خارجی در لیست محصولات شان مشاهده می شود که معمولاً قیمت کود npk خارجی نسبت به کود npk ایرانی بالاتر است دلیل این تفاوت قیمت این است که کود های npk خارجی که از کشورهای دیگر به ایران صادر شده اند هزینه‌های اضافی ناشی از گمرک و حمل و نقل و همچنین واسطه ها بر روی قیمت تمام شده محصولات تاثیر بسیاری گذاشته است و باعث افزایش قیمت کود های خارجی شده است.

جالب است که هنوز افرادی تصور دارند که کود های ایرانی و خارجی از لحاظ کیفیت تفاوت زیادی با هم دارند اما این تصور کاملاً غلط است زیرا با پیشرفت علم و فناوری و نفوذ آن در صنعت ایران تولید کنندگان بهترین کود کامل ایرانی را تولید می‌کنند که کیفیت آن چیزی از کیفیت کودهای خارجی کم ندارند و حتی در این عرصه با آن ها در رقابت هستند. پیشنهاد ما برای کسانی که به دنبال کود npk با کیفیت و با قیمت مناسب هستند انتخاب محصول ایرانی است زیرا در عین کیفیت بالا قیمت آن نسبت به سایر محصولات خارجی مناسب تر است.

شرکت های صادر کننده کود NPK به خارج ایران

شرکت های صادر کننده کود NPK به خارج ایرانبا توجه به اینکه ایران یکی از کشورهایی است که اکثر افراد آن به شغل کشاورزی فعالیت دارند، لذا تقاضا برای خرید کود npk در این کشور بالاست. در پی این موضوع تولیدکنندگان بسیاری در ایران هستند که در حوزه تولید کود npk فعالیت چشمگیری دارند. برخی از این تولید کنندگان در حوزه فعالیت خود به چنان پیشرفتی رسیده اند که آوازه کیفیت محصولاتشان به گوش سایر کشورهای جهان رسیده است و در بازارهای جهانی نیز جایی برای خود باز کرده‌اند.

بدین ترتیب این کشورها واردات کود NPK را از ایران در دستور کار خود قرار داده‌اند زیرا کیفیت کود های npk که توسط ایران تولید می شود بسیار بالاست و مورد پسند بسیاری از افرادی که در حوزه کشاورزی فعالیت دارند قرار گرفته و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. لذا صادرات این کود به کشورهای خارجی باعث ارز آوری چشم‌گیری در اقتصاد ایران شده است.

تشخیص کود NPK اصل از تقلبی آن

تشخیص کود NPK اصل از تقلبی آنمتاسفانه علاوه بر زحمات بسیار تولید کنندگان معتبر برای تولید کود npk با کیفیت، اما باز هم در بازار کود هایی مشاهده می‌شود که کیفیت بسیار پایینی دارند و تشخیص اصل یا تقلبی بودن آن ها کمی مشکل است لذا خریداران اگر از این موضوع اطلاع نداشته باشند با خرید کود تقلبی ممکن است خسارات زیادی به محصولاتشان وارد شود و نیز دچار ضرر و زیان مالی بسیاری شوند.

تمامی کشاورزان با تجربه، ترجیح می‌دهند تا کود npk مورد نظرشان را از نمایندگی‌های رسمی کارخانجات معتبر تولید کود npk، خریداری کنند زیرا این نمایندگی‌ها محصولاتشان را به صورت مستقیم از درب کارخانه تهیه می کنند و با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

همچنین بسیاری از تولیدکنندگان در بستر اینترنت سایتهایی را راه‌اندازی کرده‌اند و محصولات خود را به صورت مستقیم در این سایت‌ها در معرض فروش قرار می‌دهند مشتریان با خرید مستقیم از طریق سایت فروش تولید کنندگان همیشه از اصل بودن محصول خریداری شده خود اطمینان کافی را کسب می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا