کود مرکبات

فروش عمده کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ مرکبات

به منظور افزایش رشد و بهره وری محصولات کشاورزی مختلف از جمله مرکبات باید رسیدگی های لازم را به آنها کرد. برای مثال باید کودهایی مناسب را به پای نهال و درخت مرکبات ریخت تا سریع تر و بهتر میوه دهند. یکی از این کودها که به دلیل مشخصات و کارایی عالی اش، در معرض تقاضا و به دنبال آن فروش عمده بسیار قرار گرفته، کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ مرکبات است که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهید شد.

فروش عمده کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ مرکبات

نحوه مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای گیاهان

نحوه مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای گیاهان یکی از کودهایی که امروزه در حوزه کشاورزی، بسیار پر اهمیت واقع شده و آن را به پای گیاهان و درختان مختلف می ریزند تا تغذیه بهتری را در آنها شکل داده و رشد و تولیدشان را نیز افزایش دهند؛ کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ است که با نام اختصاری NPK به بازار راه پیدا کرده و در اصطلاح به آن کود سه بیست نیز گفته می شود.

حال برای اینکه به اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه مصرف، زمان مصرف کود و ترکیبات کود کامل سه بیست دست پیدا کنید؛ پیشنهاد می کنیم که گزینه های زیر را دنبال نمایید:

  • اگر قرار به استفاده این کود برای محصولات باغی و گیاهان باشد؛ باید به مقدار 3 تا 5 کیلو مورد استفاده و مصرف قرار گیرد.
  • برای محصولات زراعی ای که از این کود بهره می برند هم مقدار 1/5 تا 2 کیلو کود، کافی و بسنده خواهد بود.
  • زمان مصرف این کود هم تابعی از نیاز گیاه در طول دوره رشد بوده و بنابراین این بازه زمانی با توجه به نوع محصول و طول رشد آن مشخص خواهد شد.
  • اما در مورد ترکیباتی که در کود کامل وجود دارند هم باید گفت که 20 درصد فسفات، 20 درصد پتاس و 20 درصد ازت را در خود گنجانده و به دلیل دارا بودن چنین ترکیباتی با این مقدارها، به عنوان کود  ۲۰ ۲۰ ۲۰ یا کود کامل شناخته شده است.

عرضه کننده بدون واسطه کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ مرکبات

عرضه کننده بدون واسطه کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ مرکبات کود  ۲۰ ۲۰ ۲۰ که هر سه عنصر ازت یا نیتروژن (N)، فسفر (P) و پتاس (K) را در خود جای داده و به عنوان کود NPK هم از آن نام برده می شود؛ چه برای مرکبات به کار برده شود و یا آن را برای گیاهان و سایر اقلام کشاورزی که مورد استفاده قرار دهند؛ دارای فواید زیادی خواهد بود.

حالا برای اینکه بتوانید این کود پر فایده و اثربخش را از مسیری مطمئن خریداری کرده و به مزیت های ناشی از خرید هم دست پیدا کنید, نیاز است از عرضه کننده معتبر این محصولات، سفارشات خود را خواسته در آخر کودی با این مزیت ها و فایده ها را در اختیارتان قرار دهند:

  1. این نوع کود با همه کودهای شیمیایی، سازگاری کاملی را خواهد داشت.
  2. باروری و رشد محصولات کشاورزی با آن چند برابر بیشتر خواهد شد.
  3. پی اچ موجود در خاک را تنظیم می کند.
  4. از آثار مضر آفات بر درختان و گیاهان خواهد کاست.
  5. هیچ نوع رسوبی را در سیستم های آبیاری از خود به جا نخواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا