سموم کشاورزی

قیمت خرید سموم کشاورزی پرمصرف

آیا با لیست سموم کشاورزی پر مصرف در ایران آسنا هستید و می دانید قیمت خرید این سموم به چه ترتیبی است؟
شاید کشور ایران یکی از پرمصرف ترین کشورهای جهان در زمینه سموم کشاورزی باشد، این کشور علاوه بر آنکه شرکت های تولیدی زیادی مشغول به ساخت این سموم هستند تعداد بسیار زیادی سموم کشاورزی در کشورهای اروپایی که در این زمینه پیش رو هستند وارد کشور می کند.
یکی از مهم ترین کشورهایی که در زمینه کشاورزی بسیار پیش رو و حرفه ای است و هم چنین در زمینه تولید سموم کشاورزی پیشرفته است آلمان می باشد، به همین دلیل تعداد بسیار زیادی از سموم کشاورزی که در کشور ایران وجود دارد مربوط به شرکت های ساخت درون آلمان است.

کود نیترات آمونیوم نیز از جمله سمومی می باشد که در همه جا خصوصا در آلمان هم تولید و روانه بازارهای مصرف می گردد.
بیشتر سموم کشاورزی تولیدی در شرکت های ساخت که درون کشور آلمان وجود دارند توجه خود را بر روی قارچ های موجود بر روی گیاهان و محصولات کشاورزی گذاشته اند به همین دلیل کشوری نیست که با آلمان در زمینه تولید سموم کشاورزی قارچ کش ها رقابت کند.
قیمت خرید این نوع سموم به نسبت مصرف آن در زمین های کشاورزی تعیین می شود و مقدار مصرف این سموم به هکتار بر می گردد و هم چنین مصرف بسیار کمی در هکتار دارد.
اما به واقع سموم کشاورزی قارچ کش و کود سولفات روی کنجاله ساز مربوط به شرکت های آلمانی یکی از سم هایی است که بسیار زیاد در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد و تا کنون توانسته است جواب اعتماد را به کشاورزانی که از این نوع سم استفاده می کنند بدهد.
اما قیمت خرید این سم به نسبت سم های ایرانی بسیار بیش تر است و ممکن است این قیمت به ده برابر رسد اما در واقع کیفیت بسیار بیش تری به نسبت سم های کشاورزی دارد و هر کسی که از این نوع سموم استفاده کند در واقع زمین کشاورزی خود را از هر گونه آفت و بیماری بیمه می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا