کود سولوپتاس

قیمت روز کود سولوپتاس انگور در تهران

قیمت خرید بهترین کود سولوپتاس انگور چقدر است؟ قیمت روز این محصول چقدر است؟ کود های سولوپتاس از بی ضررترین کود های شیمیایی موجود در بازار است که برای کشت میوه و سبزیجات زیادی به کار می‌رود. این محصول از ترکیبات شیمیایی خاصی تولید می‌شود و به قیمت های مختلفی در بازار ارائه می‌شود.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا قیمت روز انواع کود سولوپتاس در تهران به شما گفته و بهترین مرکز سفارش آن را به شما معرفی می‌کنیم. 

قیمت روز کود سولوپتاس انگور در تهران

خط تولید ساده کود سولوپتاس

خط تولید ساده کود سولوپتاس

کودهای سولوپتاس یکی از بی ضررترین انواع کودهای شیمیایی مخصوص کشت میوه و سبزیجات است که توسط کشور اتریش تولید شده و در دسترس تمامی مشتریان سراسر دنیا قرار گرفته است. این محصول از ترکیبات شیمیایی اکسید پتاسیم و گوگرد تهیه شده و با این نام در بازارهای جهانی شناخته می‌شود. این ماده از بهترین کودهای غیرآلی برای تامین پتاسیم لازم گیاه برای رشد کافی آن است. 

این کودها از مزایای بسیاری برای رشد گیاهان دارد که به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد:

  • افزایش فتوسنتز گیاه توسط پتاسیم
  • انتقال قند کافی به قسمت های مختلف گیاه
  • انتقال مناسب مواد غذایی
  • افزایش مقاومت گیاه در برابر شوری
  • کمک به سنتز پروتئین در گیاه
  • افزایش مقاومت گیاه در برابر آفت ها

بدین ترتیب، استفاده از این نوع محصول غیرآلی برای رشد کافی گیاهان شما مناسب است.

امروزه خط تولید های مختلفی برای تهیه این نوع کود در سراسر دنیا وجود دارد و همگی این محصولات دارای برندهای مخصوص به خود هستند. این کودها با استفاده از فرمول های شیمیایی و متد های مخصوص کارخانه های تولید کننده فرآوری شده و در بسته بندی های متنوعی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. پتاسیم سولفات ماده اصلی تشکیل دهنده این نوع کود است.

با استفاده از سیستم های مجهز گرانول های سفید که مزه شور و تلخی دارد در دمای 1689 درجه سانتی گراد جوشیده و در دمای 1067 درجه ذوب می‌شود. این ماده به راحتی در آب حل می‌شود و در صنایع کشاورزی، غذایی، دارویی و شیمیایی کاربردهای وسیعی دارد. 

فروشنده بهترین کود سولوپتاس انگور در تهران

فروشنده بهترین کود سولوپتاس انگور در تهران

انواع سولوپتاس هلندی و اتریشی در دسترس تمامی مشتریان است که از معتبرترین فروشنده های آنها می‌توان به این مجموعه اشاره کرد که در تهران مستقر است. انواع کودهای سولوپتاس انگور و سایر میوه و سبزیجات در این مراکز معتبر در حجم های بالا و کیفیت های بالا به خریداران عرضه می‌شود.

قیمت این محصولات بر اساس وزن و حجم آنها می‌باشد. با مراجعه به واحد فروش این مجموعه می‌توانید اطلاعاتی نسبت به قیمت ها کسب کنید و محصول خود را خریداری نمایید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا