سموم کشاورزی

مرکز فروش سم علف کش برومایسید

مرکز فروش سم علف کش برومایسید به صورت عمده محصولات خود را در اختیار مشتریان قرار می دهد. سموم درخواستی باید توسط افراد ثبت شده و تا پیگیری های لازم صبر نمایند.
پهن برگان موجود در زمین های با کشت گندم یکی از بزرگترین معضلات کشاورزان در اول فصل رشد می باشد.
بسیاری از مردم بدون اینکه بدانند چطور باعث مقاومت برخی علف های هرز شده اند از سمومی مثل توفوردی با دز بالا مصرف می کنند و در حالی که تاثیر گذاری آن سال به سال کمتر شده است.
این سم علف کش پهن برگ به دلیل استفاده ی مداوم و بدون تناوب در مزارع گندم موجب اختلالاتی شده است که برای رفع آن سم برومایسید جایگزین شده است. برومایسید که تولید شرکت فرانسه است تاثیر گذاری بالایی در حذف علف های هرز داشته است.
سم علف کش برومایسید با تاثیر گذاری بالا وارد بازار شد و احتمال می رود که بروز مقاومت به این سم در زمین های کشاورزی کم باشد.
در واقع سم برومایسید از ترکیب دو سم با نقطه اثر متفاوت تشکیل شده است. بروموکسینیل و MCPA دو ترکیب متفاوت هستند که تشکیل دهنده ی علف کش برومایسید بوده و به دلیل تاثیر گذاری متفاوت می توان انتظار داشت که سال های متمادی علف های هرز نخواهند توانست به این علف کش مقاوم شوند.
همچنین به دلیل جذب سریع از طریق شاخ و برگ و ریشه و قابلیت انتقال سم برومایسید سرعت از بین رفتن علف های هرز پهن برگ گندم بالاتر می رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا