کود آهن

قیمت خرید کود آهن خارجی

آهن یکی از مواد غذایی کم مصرف است. قیمت کود آهن خارجی اندکی گران تر است به دلیل واردات به کشور ولی شرکت کود آهن در ایران آن ها را با قیمتی مناسب در اختیار هم وطن ها قرار داده است. برای این که کمبود آهن در گیاهان دیده نشود باید آیباری سبک با دفعات زیاد، مصرف کود آهن، افزودن مواد آلی به خاک را به موقع انجام دهیم‌. گاهی در اواخر بهار که رشد درختان زیاد می شود درختان برگ های آم زرد می شود از دلایل کمبود آهن می باشد. 

قیمت خرید کود آهن خارجی

توزیع کود آهن سولفاته

توزیع کود آهن سولفاتهمصرف خاکی سولفات آهن به تنهایی جهت رفع کمبود آهن به دلیل تبدیل سریع آهن به فرم ترکیبات غیر قابل استفاده گیاهی کم تر موثر است و احتیاج به مصرف مقدار زیاد آن می باشد. کاربرد سولفات آهن به همراه مواد آلی در رفع کم بود آهن بسیار موثر است. بر اساس نتیجه های تجزیه شیمیایی خاک های نقطه های مختلف استان بوشهر میزان کربنات کلیسم معادل در این خاک ها در دامنه حدود پنجاه تا شصت درصد متغییر بودن و میزان کربن عالی نیز معمولا کم تر از پنج درصد می باشد. با توجه به کمبود آهن در خاک های آهکی استان این طرح تحقیقاتی به منظور بررسی امکان رفع کمبود آهن از طریق کاربرد سولفات آهن و منابع مختلف کود حیوانی در گوجه فرنگی اجرا شد. 


خریداران کود آهن کلاته 10 درصد

خریداران کود آهن کلاته 10 درصدماده غذایی آهن یکی از مواد غذایی بسیار کم مصرف می باشد که با وجود آن به اندازه کافی برای رشد گیاهان زراعی و باغی لازم است مثل کود آهن برای گوجه. که میزان مصرف کود آهن بسیار کم است. 

آهن گرچه در ساختار کلروفیل وجود ندارد ولی در سنتز آن عنصر نقش بسیار مهمی را دارد‌. از علائم کمبود آهن در گیاهان می توان به نکاتی توجه کرد از جمله: کمبود آهن زیادی بی کربنات در محلول خاک است. اغلب خاک های ایران مقدار زیادی آهک دارد و آهک به تنهایی مشکل در جذب آهن ایجاد نمی کند، گاهی در گیاهان مبتلا به کمبود آهن غلظت آهن در برگ ها نیز بیش تر از حد معمول است و حتی اخیرا در تجزیه های برگی مقدار غلظت آهن را درج نمی کنند. 

عرضه کود آهن برای درختان میوه

عرضه کود آهن برای درختان میوه کمبود آهن در خاک های آهکی بسیار فراوان بوده و به عنوان یکی از مهم ترین عوامل کم کننده ی تولید در این خاک ها به حساب می آید بعضی از خصوصیات خاک از جمله درجه حرارت مقدار کربنات کلسیم مقدار آب بر شدت کلروز ناشی از کمبود آهن موثر است.

روش های زیادی در خصوص رفع کمبود آهن در خاک های آهکی مورد برسی قرار گرفته است از جمله ی این روش ها می توان به روش میزان و زمان مصرف کود اشاره کرد. هر چند فرم های آلی آهن و فرم های آلی مخلوط شده با مواد معدنی زیاد ترین منابع کودی مورد استفاده آهن هستند. ولی استفاده از این منابع به دلیل قیمت بالای آن از نظر اقتصادی مناسب نمی باشد. 

تولید و ارسال کود آهن به سراسر کشور

تولید و ارسال کود آهن به سراسر کشوردر شرکت کود آهن بسیار تولید می شود توزیع کود آهن طبیعی به تمام نقاط ایران برای باغ دار ها و مزارع ها. اکثر باغ داران از خرید کود آهن مایع بسیار راضی بوده اند و به دیگران هم توصیه می کردند شرکت کود آهن را بسیار با کیفیت تولید می کند. ارسال کود های با کیفیت به کل کشور با نازلترین قیمت تا باغ دار ها بتوانند هر ساله با قیمتی مناسب کود آهن را برای باغ های خود تهیه کنند و قیمت کود آهن افزایشی نداشته است و شرکت آن ها را با قیمتی مناسب عرضه می کند. 

تهیه کود خانگی برای کاکتوس می توان پسماند های سبزیجات و میوه ها که ترکیبات کود کاکتوس هستند در یک گوشه باغ چه و یا باغ در زیر یک لایه نازک خاک کرد و به آن یک ماه زمان داد تا تبدیل به کود خانگی شود و بعد از آن می توان از این کود مقوی که تجزیه و تبدیل به کود شده است استفاده کرد‌ و زمان کود دهی برای کاکتوس بسیار مهم بوده است اگر در زمانن نا مناسب کود دهی انجام شود می تواند نتیجه ای بالعکس داشته باشد و به گیاه آسیب برساند. و بهترین زمان برای کود دهی هنگام رشد کاکتوس می باشد. کاکتوس ها در فصل های مختلف رشد می کنند. و روش ساخت کود آهن بسیار آسان بوده و افراد می توانند به راحتی گلدان های خود و یاباغچه خود را از طریق مواد مغذی کمبود آهن ان را برطرف نمایند. 

این نکته را باید به یاداشت که کود آهن که شرکت تولید می کند یک تاریخ تولید و یک تاریخ انقضایی دارد که در زمان حرید باید دقت کرد که کود تاربخ گذشته نباشد تا به گیاه آسیبی نرساند. 

لیست قیمت کود آهن کلاته ایرانی و خارجی

لیست قیمت کود آهن کلاته ایرانی و خارجیقیمت کود آهن خارجی گران تر بوده است و در ایران بسیار سازگاری ندارد به دلیل این که درصد کود ها متفاوت است و اما شرکت قیمت کود آهن کلاته را با قیمت های مناسب تری عرضه بازار می کند تا اقشار ضعیف جانعه خم بتوانند به راحتی خریداری کتند یک امر بسیار مهم در تهیه کود ایرانی بودن آن است زیرا کود با آب و هوای ایران سازگاری دارد و درصد آن ها بسیار متفاوت بوده است. و اما بعصی از کود های خارجیهم مناسب بوده است و در ایران هم خرید و فروش می شود. 

ارائه بهترین کود آهن در بازار با قیمت مناسب وجود دارد که مقدار استفاده از کود برای درختان و گیاهان در روی بسته ذکر شده است تا افرادی که اطلاعات کاملی در مورد کود آهن ندارند بتوانند از آن استفاده کنند. 

ارزان ترین کود آهن غنی شده با روی و پتاس

ارزان ترین کود آهن غنی شده با روی و پتاسکود های پتاس یکی از مهم تربن منابع تامین عنصر پتاسیم در گیاهان به حساب می آید. عنصر پتاسیم نظیر سایر ریز مغذی ها یکی از مهم ترین عنصر های میکرو گیاهان است. این عنصر ارزشمند بسیاری از فرایند های فیزولوژیک گیاهان را هدایت می کند.

کود آهن غنی شده با روی و پتاس بسیار قیمت مناسب بوده و تحقیقات نشان داده که از ارزان ترین کود های کشور بوده است و باغ دار ها یک بار درسال از این کود برای درختان و گیاهان خود خریداری می کنند. 

استفاده بیش از حد از کود آهن گیاهان و درختان را خشک می کند و به آن ها آسیب می رساند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا